Monday 28 May 2012

OMG, I Miss It :(


   okay, kali ni nak bercakap pasal satu benda yg aku rindu giler. benda ni namanya TRUMPET ya kawan-kawan. aku suka main benda ni. seronok, sampai sakit sakit mulut, semput nafas nak belajar main trumpet ni. last aku main pon tahun lepas. dah jadi gian nak main benda ni HAHA gian benda ni takpe, jgn gian benda lain pulak ye hee

   thanks to MGSSB atau pon nama panjangnya Methodist Girls' Secondary School Marching Band. hebat tak ? hehe perasan nye lah kan. by the way, impian aku adalah aku nak ade trumpet sendiri haha aku memang minat musik, best ! dan aku nak ade drum sendiri. (main pon tak pandai nak ade drum sendiri haha ape lah ) hehe



   okay, ni lah antara jenis2 drum yg ade. ohh mesti korang terfikir drum set yg mcm dlm band tu kan. bukan bukan. ni drum lain, marching drum. lagi best dari drum set. (yg paling aku minat snare ) sape kate perempuan tak boleh main marching drum. boleh okay heee :))

No comments:

Post a Comment